Zásady ochrany osobních údajů

1. Identifikační a kontaktní údaje správce

Společnost Pivovar Falkenštejn s.r.o., IČO 24783463, DIČ CZ24783463, se sídlem Na Hanspaulce 1034/7a, 160 00 Praha 6 - Dejvice, zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu Praze, spisová značka C 173909, dále jen „společnost“, je správcem osobních údajů dle definice nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).

Společnost je možné kontaktovat na emailu piju@pivofalkenstejn.cz nebo telefonním kontaktu +420 605 271 835.

2. Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Společnost nemá jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

3. Zásady zpracování osobních údajů

Společnost dodržuje následující zásady:

4. Způsoby zpracování osobních údajů

Společnost zpracovává osobní údaje manuálně i automatizovaně v rámci rezervačního systému. Nedochází k automatizovanému vyhodnocování ani profilování.

5. Příjemci osobních údajů

Společnost zpřístupňuje osobní údaje vlastním zaměstnancům a zpracovatelům pro plnění povinností v rámci jednotlivých účelů zpracování či třetím osobám z jiných důvodů v souladu se zákonem.

Kategorie zpracovatelů pro konkrétní účely zpracování jsou uvedeny v seznamu účelů zpracování.

Se všemi příjemci osobních údajů je uzavřena smlouva příslušného typu jejímž obsahem je závazek dodržovat povinnosti plynoucí z nařízení GDPR.

6. Účely zpracování osobních údajů

6.1. Příjem a zpracování objednávek

Společnost přijímá a zpracovává osobní údaje získávané při objednávce zboží nebo služeb přímo od subjektu údajů.

Údaje, které objednávající udává jsou jméno a příjmení, fakturační adresa včetně IČO a DIČ (v případě fyzických osob podnikajících), dodací adresa a kontaktní údaje (telefon, email).

Souhlasem s obchodními podmínkami (kupní smlouvou) a uzavřením objednávky společnost zpracovává nezbytné osobní údaje na základě žádosti subjektu údajů k plnění smlouvy a při krocích předcházející uzavření smlouvy.

Během zpracování objednávky jsou osobní údaje předávány zpracovatelům za účelem naplnění smlouvy (přepravci za účelem dodání zboží, platební bráně za účelem přijetí platby), a zpracovatelům ke splnění právních povinností (účetní firmě za účelem zpracování účetnictví).

Osobní údaje mohou být předávány třetím stranám – orgánům veřejné moci na základě plnění právních povinností (např. EET, zvláštní šetření v souladu s právem).

Osobní údaje vyplněné při objednávce jsou zpracovávány po dobu určenou právními povinnostmi. Doba uchovávání daňových dokladů je nařízena na 10 let. Údaje objednávky jsou uchovávány po dobu nutnou pro případné reklamační řízení.

6.4. Identifikace uživatele na webových stránkách

Společnost používá cookies na webových stránkách pro zajištění funkčnosti tzv. technické cookies.

Společnost užívá cookies také spolu se zaznamenáváním IP adres k identifikaci uživatele k zabezpečení elektronického webového systému (zabezpečení IT systému, prevence podvodů) za účelem ochrany svých práv a právem chráněných zájmů.

Cookies třetích stran jsou používány k přizpůsobování obsahu a měření reklamy na základě oprávněných zájmů správce. Omezit používání cookies třetích stran lze v nastavení prohlížeče.

7. Práva subjektu údajů

Subjekt údajů může uplatnit následující práva:

8. Závěr

Tyto zásady jsou platné a účinné od 1.6.2018. Aktuální znění je zveřejněno na webových stránkách.